long nights, longer days

Ingen logik i rubriken. Men den kändes bra!
Jag lever och frodas. Och vissnar på samma gång.

På tal om det... igår välte kissen en blomkruka i fönstret, som han vält två-tre gånger innan.. men den har aldrig trillat ner på golvet. Tills i natt.
Helt plötsligt smäller det till och jag fattade dirr. Orkade inte ens bli upprörd. Haha kollade på eländet - jord, lecakulor, blommor, krukdelar - och gick tillbaka till där jag kom ifrån. Inte en chans att jag tog tag i nåt då haha.
Orkade knappt idag heller men var tvungen.

Världens tråkigaste inlägg. Ever. Hade min sista dag på bäcka idag med. Tråkigt och jobbigt. Men men..

SEMEEEESTEER!!!

och min började såhär:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0