Om vi säger såhär...

... så kanske det ger en rätt bra fingervisning om hur jag mår.

- jag tycker inte ens att sex är roligt längre. 

Det ger mig bara ångest. Antingen för att jag inte får ligga nåt överhuvudtaget. Eller så får jag ångest och blir deppig för att det är så jävla sorgligt när jag (vi) försöker. Vi som va bäst. Nymphomanics typ. Och så jävla bra sex. 

Nu är det bara ångest. 
Fy fan va tragiskt.
__________________________________________________

Och mitt i detta kaosade helvetet så känns det som att gamla jag är på väg tillbaka. Dampiga, lite konstiga och skrattande anni. 
Ikväll har jag skrattat mer än på månader. Typ tyckt saker va kul. Och både kroppen och hjärnan har orkat skratta. Och velat göra det.
Inte bara för att jag ska; det kom spontant.

Ska jag behöva tappa allt jag älskar för att hitta tillbaka till mig själv?
För i så fall vet jag inte om jag vill ha tillbaka mig själv. Även om det är det jag måste ha för att det jag älskar ska kunna finnas kvar.

Hashtag ful på den alltså haha

På den med för all del :p Swedish not-so-prostitute at your service

I will always be by your side honey. In the good, and above all, in the bad times. ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0