Long time no see, igen.

Hejsan bloggisen!

Nu var det ju ett tag sen. Men jag har inte dött om nån trodde det ☺

Däremot har jag spenderat ganska mycket tid ensam. Det har blivit ganska många nätter jag sovit själv  i lägenheten. 
Det... suger. 
Jag vet inte ens vad jag ska skriva, för det enda jag vet är att jag bara är ledsen nuförtiden.

Jag går iallafall fortfarande i skolan, men det går väl åt helvete det med såsmåningom. Precis som alla grejer jag verkligen vill.😔

Sen har jag varit hos en terapeut 2 gånger också. Ska tillbaka den 27e  (tror jag det är) och då har hon troligen satt ihop en remiss till neuropsykiatriska avd. Med andra ord: jag kommer troligen (förhoppningsvis) börja en utredning för adhd/add inom en ganska snar framtid. 
Det kommer underlätta allt lite tror jag. Både om jag nu får en diagnos eller inte. De lät ju ge mig nyttosamma tips iallafall ☺

Nu ska jag nog gå upp och äta något. Tvättid om en timme. Jobbigt 😥

Hejdå från Miss lonesome 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0