En liten update ba



Lunchade med memmis på bambu idag. Så jävla gott och så jävla mätt efter haha.

Fett värt.

Hade en bra dag med baby igår, och faktiskt bra idag med. So far iallafall :) Jag älskar honom så mycket. Varenda gång jag tittar in i de där underbara ögonen så blir jag påmind om varför jag föll för honom från första början.
Hans bruna, snälla, finurliga, fina ögon. Jag vill se lycka i de ögonen också. Så som jag gjorde innan. Och jag vet att vi kan uppnå det igen. Jag vet att vi kan vara lyckliga tillsammans. Faktiskt:)
Jag trodde nästan inte det där ett tag.

I övrigt så är det så kul att ha sällskap här i lägenheten. Någon som orkar lyssna och förstå. Jag har saknat det.
and that ass hahaha.

Godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0