8:e juni 2014

Inne på fjärde dagen nu. Eller ja.. i eftermiddag så är det fyra dygn sen han sa att vi skulle ha en paus.

Jag lever. Har till och med haft en hyfsad dag. Har sällskap i lägenheten också. En kompis ska bo här några dagar för att det hänt saker i hennes liv. Tycker så synd om henne och mina problem känns så små i jämförelse. Jag hoppas hon mår bättre snart!

Jag och baby kom inget vidare överens idag heller, det lilla vi pratade. Gick kasst faktiskt, om man ska vara ärlig.
Men vi älskar varandra. Det är båda klara över. Och det är ju alltid något.
Gör vi slut (vilket jag är 90% säker på..) så är det klart att det känns waste att två människor som älskar varandra så högt ska behöva leva utan varandra. Men går det inte, så går det inte.
Och.. man ska vara tacksam över att det tar slut på ett lugnt sätt.

Jag känner mig inte hel utan honom, det kommer jag nog aldrig göra. Men jag vill heller inte ta delar från honom, bara för att bygga upp mig. Jag är hellre i delar utan honom, än hel med honom och med vetskapen att han inte är hel - på grund av mig.

Med de orden: godnatt och sov gott!
Och ta vara på dem som alltid står vid din sida. I alla väder!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0