20:e Juni 2014

Jag är inte död.
Jag lever i allra högsta grad. Jag har bara inte orkat skriva. Jag vet inte vad som ens kan vara värt att skriva.

Idag är det midsommarafton. Brukar ju vara en kul dag. Eller ja det ska vara det.
Men gissa vad jag ska göra ikväll? Jag ska tvätta. Japp, precis så patetisk ska jag vara.. Jag bokade just in en tvättid från 19 till 22. På midsommarafton.

Nu spelar grannarna "all of me" också. Gjorde mig på ännu bättre humör. Not.

Ja jag måste väl skriva om vad som hänt kanske. Men.. det är kort. Inget.
Ingenting har hänt.
Han är hemma. Inget är bättre. Jag är hemma. Fortfarande lika dålig.
Vi:et finns, men det är inte som ett vi borde vara.
Överhuvudtaget.

Nu ska jag färga håret. Det kommer säkert bli misslyckat.
Det är ju lite min grej att vara misslyckad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0