Yo yo yo

Söndagskväll återigen. Men inget jobb för baby imorgon så det är nästan som lördag. Skönt :)

Vi har nyss ätit, ribs och kroketter. Mumsmums.



Nu ska vi kolla på Gordon's kitchen nightmare. Haha ett av alla matlagningsprogram jag kollar på. Fast nu har det legat på is ett tag ändå när vi inte haft vanliga tv-kanalerna. Men de ska komma på tisdag, med internet också. Gött.

Tvättade för första gången här i nya lägenheten. Eller ja i tvättstugan då. Gick över förväntan faktiskt :p men höll på att glömma tvätten där. Fail om jag hade gjort det. Skämmigt verkligen.


Nähä nu ska jag fortsätta dricka mitt vin och kolla när Gordon räddar La Frite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0