världens längsta natt

Ja men typ iallafall.. Jag kan inte sova och när jag väl somnar lite så drömmer jag skitkonstigt och ligger bara och slänger runt i sängen :(

Mår bättre åtminstone men känner mig ändå långt ifrån 100. Ska köra en städdag här hemma idag tror jag. Diska, plocka i ordning allt i köket. Försöka ordna lite i sovrummet, åtminstone alla kläder. Boka tvättid (hoppas det finns nån snart, we're running out of underwear haha). Skura badkaret och handfatet, bära ner alla pantflaskor och burkar till förrådet. Kanske till och med börja plocka ner tomtarna. Fast.... nä, det är ju inte tjugondag knut än. Eller är det bara granen som står så länge? Måste fråga mamma :p

Ska försöka få Saiki att hjälpa mig med en lampa med. Vet inte om vi ska ha den i hallen nere vid dörren, eller här uppe. Eller alls. Men jag tycker det iallafall :) Vi får se!

Nu ska jag snabbkolla instagram och sen försöka sova igen. Ska äntligen hämta ett paket med två par skor som jag beställde på julafton idag så det blir kul :D

Btw, gårdagens mat (mums) och en söt bild på spliff.







Hejdå pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0