trött.

Jag är trött.
Sömnig, trött i huvudet och trött i kroppen.
Vet inte om min kropp helt enkelt säger emot lite att jag äntligen börjat röra lite på mig. Kanske kan va så enkelt (hopefully) att kroppen kanske förbränner något så att det är därför jag känner mig lite sliten och hungrig hela tiden. Men får bara inte äta mer! Då kanske jag till sist går ner lite i vikt :) så länge jag fortsätter träna åtminstone.

Blää iallafall.. Är på jobbet nu. Jobbar till 11.15 och sen ska jag till gymmet. Ska nog bara springa några km för jag vill inte va sliten imorgon. Då ska jag och baby på ett pass. Bodypump. Fy fan :( Jag kommrt dö. Och på fredag lär jag ju va invaliiiid typ.

Nähä nu ska jag försöka peppa till lite. ciao ciao

såhär charmiga va jag och kalle i lördags. innan jag halkade ner i kattmaten hahahaha.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0