Torsdag 9/1-14, shaky shaky heart

Alltså det känns fortfarande konstigt att skriva -14. Har inte vant mig vid att det är nytt år. 
Men jag har iaf bestämt att detta ska bli MITT år.
(Hahah, undrar hur många som säger exakt så vid den här tidpunkten på året?)
 
Jag ska:
- gå ner i vikt
- komma i form
- hålla mig till bara lördagsgodis /-snacks (eller iallafall helgen)
- plugga ordentligt
- jobba så mycket jag kan (mao tillföra lite)
- laga bättre mat (hälsosammare och mer genomtänkt rent ekonomist)
- ha en fast städdag
- gå på summerburst
- fixa bästa tvåårsdagen, alla hjärtans dag och älsks födelsedag
- köra en hikinghelg med baby så han kan få se alla mina Bear Grylls-talanger *hosthost*
 
 
Eum.. ja det var nog de största sakerna iallafall.
 
Nu ska jag strax hämta saiki på jobbet. Blir skönt att få hem honom. Har saknat honom jättemycket idag faktiskt! Ända från att han hoppade ut bilen på morgonen har jag bara längtat tills klockan tjugo över fyra när jag kan pussa honom igen :P Så töntig är jag. 
 
Ciao bloggisen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0