Suck.

Klockan är 06.05 och jag har legat vaken en dryg timme. Med betoning på dryg.. Är lite sjuk och sover inte så bra. Varken i natt eller igår natt. Kroppen gör ont, huvudet är mosigt och faktumet att jag vet att jag måste plugga järnet idag (sov hela dagen igår..) får mig inte direkt på bättre humör. Men jag har ju min lilla bäbis hemma hos mig!


Nu ringer Saikis alarm (ja alarmet jag sätter på min mobil för att han ska upp alltså :) haha) om knappt fyra minuter och sen ska vi masa oss upp och jag ska köra honom till jobbet. Sen ska jag sova två sköna timmar och sen workwork. Har mycket att göra!

Igår tycker jag själv faktiskt att jag lyckades med maten. Stekte kycklingfiléer i ugnen som marinerats i ingefära, vitlök och soja och så stekte jag färska champinjoner och paprika i pannan till det. Och så ris till. Blev faktiskt jättegott:) Fast det såg ut som skit. As usual :P


Blä, ska nog ta en alvedon om jag hittar dem sen innan jag ska sova så mår jag nog rätt bra sen när jag ska upp. Och så ska jag dricka te. Life saver haha.

Ska nog avsluta detta inlägget med för har verkligen inget vettigt att skriva. Förutom att jag och baby iaf ska börja träna tsm i Gnosjö, det blir bra! Awkward men bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0