Monday, I'm done-day

Jag vill hem och sova, men samtidiga så vet jag att jag inte kan det. Måste plugga inför tentan som jag har på lördag. Måste klara den och måstemåste sen söka och få csn. I'm really in need of the the money! Har hittat en soffa vi ska köpa om vi får den. Sen har jag kurslitteratur att betala när den kommer. Och så ska vi köpa gymkort när lönen kommer, det är viktigt.Summerburstbiljetter måste köpas och hotell ska bokas så fort som möjligt. Bara de två sista sakerna blir ju säkert minst 5000 :( Och hur mycket har jag på kontot?! Jo -7 kr HAHAHA! Komiskt, I know.
Men förhoppningsvis så finns soffan kvar och möjligtvis kan jag fixa de pengarna. Sen hur vi ska kunna köpa både biljetter och gymkort nu har jag inte listat ut, men jag får fundera på det hemma sen. Får jag csn och får det utbetalt i februari så löser allt sig så länge det dinns summerburstbiljetter kvar. Men det borde det verkligen göra.

Men... allt hänger på min tenta på lördag så nu ska jag jobba klart så jag kan åka hem, fixa matlåda till saiki, lämna den och sen väga två böcker och ta med till eivinds och köpa kuvert. Och sen hem och plugga marknadsföring.

Btw, minna fixade mina naglar igår. Första gången med nagelförlängning för mig och jag är nöjd. Men lite osmidigt är det ju :p




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0