Le night

Nä.. kvällen och natten blev ju inte riktigt som jag hade tänkt/hoppats på. Men men, det viktigaste är ändå att Memma ändå hade en bra kväll.
Hon fick ju trots allt en man i kilt - och det är ju inte fy skam det heller ;)
 
Jag sitter i onepiece och känner mig typ överkörd. Tänk er en riktig megabakfylla fast mest ... sliten. Well well, it is what it is. Jag ska väl inte klaga.  Tog mig ett långt bad när jag kom hem för att få upp värmen. Det var skönt. Tvättade dock inte håret igen så nu är det som svinto. Krävs nog en liter balsam för att reda ut det hahah. 
 
Nähä.. nu ska jag lyssna vidare på gammal musik och byta linser cuz i'm going blind in these.
Och gosa med min lilla pälsiga älskling såklart! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0