Alltså jag orkar inte.

Klockan är 03.46 och jag är astrött. Men jag kan inte sova.. Fuck that shit säger jag bara. Legat vaken sen typ en stund efter 1. Det suger.

Baby ska upp om 2.5 timme typ och jag med då. Sen ska jag hem och sova igen iofs men kan inte sova hela dagen idag även om jag vill. Är hängig igen också. Snörvlig, nyser, trött, öm.. Blä.

Hade tänkt gå på fotbollsträningen på onsdag (finally) men vi får väl se hur det blir med det. Längtar iallafall tills jag och baby börjar träna. Han kommer va bra motivation, och det behöver jag. Verkligen jättebehöver faktiskt. Är i så äckligt dålig form. Trodde, på riktigt nu alltså, inte man kunde ha såhär dålig kondis som jag har nu. Och mina muskler... non-existing.
Men men, finns ju bara en lösning på det. Och jag såg BÄSTA inspobilden till det. Watch and learn:


Sen en random übersöt bild ba..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0