1 Januari 2014

Hejsvejs bloggisen!
 

Nu är det alltså 2014. Första dagen har nästan gått. Har varit en ganska seg dag, men mysig ändå. Kanske inte så oväntat att man är lite seg idag dock, det är nog halva Sveriges befolkning typ :P  
 
Tänkte lägga upp lite bilder från igår men vet inte riktigt hur många som blev värda. Får se. 
 
Jag har inga nyårslöften i år heller för jag vet att jag inte håller dem. Däremot så är det några saker jag vill uppnå i år.
Bland annat att börja äta bättre, träna regelbundet och förhoppningsvis gå ner i vikt. Jag trivs inte med min kropp just nu och även om jag vet att saiki gillar mig i vilket fall så vore  det ju kul att kanske ha en någorlunda snygg kropp för honom. Så jag hoppas ha det till hösten typ iallafall :) 
Sen en annan sak är att jag ska jobba med mig själv. Både min självkänsla och hur jag är. Sen ska jag nog försöka få en utredning för att få reda på om jag är efterbliven eller inte. Hahaha nä men jag vill veta om jag har add eller adhd. Och omjag i så fall kan få medicin för det som skulle hjälpa mig med koncentrationen! 
Och så ska jag såklart jobba på vårat förhållande. Eller vi ska göra det tillsammans. Det har varit mycket upp och ner de senaste månaderna men vi vill båda fortsätta och det ska vi också. I slutet av året vill jag kunna se tillbaka och känna att vi hjälpts åt att bygga upp varandra och inte tvärtom. Jag vill att vi ska vara ännu säkrare på vårat förhållande och att ingen av oss ska ångra något.  
 
Eum.. nä nu ska jag slängain nån bild och sen kolla vidare på filmen med baby:):) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0