tisdagsmorgon

hejhej bloggisen!

Det är tisdag, jag är jättetrött, har ont i magen och har träningsvärk (va på Athleticpass igår. Jag var klen haha) och det är dessutom halt ute. Låter som en rätt kass dag men ändå är jag faktiskt, tro det eller ej, på ganska bra humör! Kroppen är väl egentligen inte så glad just nu men jag hoppas ju att den mår bättre (hela jag iofs) om några månader :)



Saikis paket borde komma idag med. Vet inte om jag ska ge honom det direkt idag eller om jag ska vänta till fredag. Det är ju alla hjärtansdag-present, men å andra sidan så vill han ju ha det/behöver/ska använda det när han tränar. Och det kommer vi ju göra i veckan. Till helgen blir det vila tror jag. Skönt haha.

Sen så beställde jag en grej till mig igår också. Måltidsersättning. Vet inte ens om jag tror på det där, men så länge jag håller mig ifrån socker, onödiga fetter och enorma mängder kolhydrater (när jag äter mat då), och sen när jag dricker ersättning.. ja så länge det mättar mig. Då borde jag ju rimligtvis minska i vikt. Eller?! Iallafall, mitt paket borde också komma idag :D Jag hoppas bara jag får avisering innan Eivinds stänger så jag slipper vänta tills imorgon med att hämta ut det. Wiih I'm so excited. För att hämta paket alltså, inte hälla i mig rinnande fejkmat hahah ;)

Såhär söta var mitt hjärtas favoriter igår :)


Och såhär blev lampan när den väl kom upp. Faan va det krånglade. Men nu har vi iaf ljus i köket, hallen och i vardagsrummet :) Bilden gör inte lampan rättvisa men det blev liksom inte bättre med mobilbild.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0