Summerburst

Ja.. med tanke på rubriken till detta inlägget kan man ju tänka att det skulle bli glatt. Men.. nej. 
 
Jag och baby hade bokat hotell inför summerburst, alltså bestämt oss för att åka. Skulle bara köpa biljetterna med. Men.. jag avbokade hotellet nu. Jag vill såå gärna åka. Så himla jättegärna. Men vi har inte råd. Det blir många tusen med boende, mat, biljetter, dricka osv. Så vi, eller ja jag mest, och baby bryr ju inte sig så mycket, bestämde oss för att vi inte ska åka. 
 
Visst är jag lite ledsen.. I år var ju året jag verkligen skulle dit liksom. Men jaja, vi kan väl förhoppningsvis göra nåt annat lite kul på semestern istället. Man får ju se det så :) Eller köpa en ny fin soffa eller whatever. Eller kanske faktiskt försöka spara lite pengar till en resa vi pratat om.
 
Till något helt annat.. 
Mamma och pappa kommer hit om ett tag. Mamma ska hjälpa mig att stryka ett par gardiner och sätta upp dem. Och så ska pappa byta två uttag så att vi kanske kan få upp våra jävla taklampor någon gång haha. Helt efterblivna uttag i taket här. Skitgamla. Well well det fixar nog sig. 
Nu ska jag ta lite mat och försöka plocka i ordning innan de kommer. Sån jävla röra :P Måste måste verkligen tvätta med! KaoZ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0