Singel på alla hjärtans dag..

Ja fy fan va gött om man hade varit det. Jag har haft så jävla mycket bättre valentines' som singel. De två senaste åren har jag ju haft partner. Världens finaste kille. Men... likaså världens mest oromantiska.

Okej nu tycker jag att alla hjärtans dag är väldigt överreklamerat och egentligen bara kommersiellt påhitt. Men ett gulligt sådant. Det är en ursäkt i vardagen att visa varandra lite extra kärlek och vara lite extra gulliga. Men går det med vissa? Nä.
Spenderade förmiddagen på jobbet igår, jättetrevligt faktiskt :) Sen kom jag hem och helvetet brakade lös. Såklart. En dag som borde bli bra blir kass. Vad förväntade jag mig ens?

Nu idag hoppades jag skulle bli okej. Tänkte det kanske hade släppt lite. Men inte.. Jag får väl åka och träna eller nåt. För till råge på allt så är jag ju tjock. Det hjälper inte.

Tjock, ledsen, patetisk, blek, ful i håret, ful överhuvudtaget. Nä nu när jag tänker efter...
jag hade inte heller velat vara med mig på alla hjärtans dag. Hade jag varit någon annan hade jag tänkt "haha inte konstigt att hon sitter ensam en dag som denna".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0