pakeeet

Det är ju tur att min kära inte läser min blogg. För då hade detta inte blivit nån överraskning :p Men jag väntar iaf på paket från Gymgrossisten. Det borde komma imorgon eller på onsdag :D
Har köpt protein till honom. Vi sa att vi inte skulle ge varandra nåt på alla hjärtans dag, men detta var ändå nåt han skulle köpt så då kan han likaväl få det :) Sen har jag köpt ett par handskar med. Och beställde en shaker också. Fast den är till mig. Rosa haha. Inte min färg men det var antingen det eller svart och babys är ju svart så det gick ju inte :P
Jag vet att han tänkt köpa ett annat märke på proteinet nu men jag valde ändå detta. Kampanj ;)

Hursomhelst.. hoppas han blir glad :) Jag tycker bara det är kul att få hämta ut paket på posten :p Ska beställa måltidsersättning till mig med. Enda sättet för mig att äta mindre. Eller rättare sagt - få i mig mindre kalorier. Funderar på en som Nathalie hade hemma. Hmm får fundera.. Ska beställa i eftermiddag tänkte jag.

Btw.. idag ska vi äntligen sätta upp våran fina lampa i vardagsrummet. Och i köket och i hallen. Den ni! Det tog bara två månader ;) Ska visa bild sen när det är uppe. Såå.. snart kanske folk kan få komma på besök med. En liten städning och sen är det feeint. (uh ah fjortis säg uh ah fjortiis).

haha overnout


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0