Första tisdagen i februari.

Jösses, har det redan gått 1/12 av 2014.. vad hände?! Tiden bara flyger iväg.
Var absolut inte detta jag täbkte skriva om men det slog mig nu när jag skrev rubriken.

Tänkte egentligen bara göra en liten update så alla ser att jag inte är död haha. Hade dock sådan träningsvärk i fredags kväll så jag trodde jag skulle dö. Men men.. det är bra värk!
Sen dess har knäna gjort lite ont. Och det är ju inte bra. Alls. Men jag ska bara försöka fortsätta och bara vara lite försiktig med övningar där knäna får tyngd på sig. Jag ska åka och hämta baby nu, och sen ska vi nog träna ikväll.
Blir nog bra :) Känner mig hängig men det är skitsamma.

För övrigt så måste jag bara säga att jag har världens finaste pojkvän!! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0