Back to normal

Ja.. så.. nu har allt lagt sig och mitt utbrott är slut.
Det är väl klart att jag inte vill vara singel nästa alla hjärtans dag. Jag vill såklart fortfarande vara med min älskling, no doubts. Men jag hoppas verkligen att det blir en bättre dag än i år.

Vi var i princip inte sams på hela helgen. Från det att jag kom hem från jobbet i fredags tills söndag kväll. Det var okej en stund på lördagkvällen men sek sket det sig. Dock.. Sen senare i söndags och igår var bra!:)
Vi är bäst när vi väl är sams. Lovar att det finns inget som kan slita oss isär, förutom våra egna bråk. Och hur lamt är inte det? Faktumet att vi ändå är så, är ju en bra grundförutsättning. Kärleken finns och den är stark. Det är mer än vad många par har. Just därför är det så onödigt av oss att förstöra det.

Nu innan detta blir värsta långa babbelinlägget så vill jag bara säga att jag har världens bästa pojkvän. I alla väder. Jag skulle aldrig yttra ett negativt ord om honom på allvar. Visst jag kan säga att han är oromantisk och jobbig. Men allt är med kärlek. Även om hans små ovanor får mig att gå i taket så får det mig ändå att le inombords när jag tänker på det. För det är så typiskt honom.
Så typiskt världens finaste kille.
♥♡♥♡♥
Sååå töntig blir jag när jag tänker på honom haha :-)

Hejdå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0