Påskledigt

Jahaja, då var det redan mitten på april. Påsken står för dörren så att säga.

Skärtorsdagen idag och därmed började påskledigheten. Skönt. Jag behöver verkligen sova. Alltså verkligen. Är så förbannat trött så det finns inte.
Dessutom är jag trött på allt. Inte bara sov-trött utan allmänt less på det mesta.
Träningen går trögt, jag slarvar med maten (även om jag faktiskt försökt hålla mig ifrån kolhydrater hyfsat bra denna veckan), jag tvivlar på mig själv angående allt, jag känner mig stressad inför semestern och saikis födelsedag (pga pengarna. såklart).

Ja.. och så oss såklart. Ett tungt jävla lass på axlarna. Jag orkar bara inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0