Well... fuck.

Ja, jag vet! 

Jag skulle bli bättre på att plugga, jag skulle sköta min studier nu. Meen.. jag har tenta imorgon (om 18 timmar och 47 minuter för att vara exakt) och jag har läst ca 85 sidor av 500 som jag ska kunna. 
Vet inte riktigt hur jag ska lösa det här. Men att sluta blogga och ta upp boken kanske vore en början :P 
Har faktiskt varit uppe ett tag dock. Men idag var såklart dagen då ordna i frysen, ordna i garderoben, vika tvätt och att diska var superba idéer. Bara för att skjuta upp plugget ännu mer.
 
Nu kan jag dock inte det mer. Såå, organisation och ledarskap - here I come.
 
Håller tummarna för att jag kan få in något litet i huvudet så att det räcker till ett G iaf. Behöver typ 60 poäng av 100, och det finns 5 stycken 10poängsfrågor, och 2 på 25. 
Krävs 76 för VG, vilket egentligen ju är ganska lågt. Men några sådana förhoppningar ska jag inte ha. 
Insåg att detta inte alls är lika flummigt som en juridiktenta. God dammit. Nu måste jag typ kunna vissa studier och vad vissa töntar till forskare har kommit fram till.
Fuck you - när ska jag få visa mina bullshittingtalanger?
 
 
Nähä, vi hörs väl. Om jag inte dör imorgon för jag lär vara ganska trött. Ska upp vid fem, och lär väl sova rätt sent 
:(
 
CCCIAO.
önskar jag hade denna (iofs kassa, men åtminstone sköna) pluggmiljön idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0