Monday morning

Ja.. nu kan säkert alla lista ut att kakan inte blev som den skulle. För då hade jag väl lagt upp en bild. Men... nej. Kakjävel säger jag bara. Även om den i slutet faktiskt smakade okej. Men inte mer.
 
OCH, det leder mig inte alls in på vad jag skulle blogga om nu, men jag kör på ändå:
 
Det är såå skönt att ha mannen hemma på natten. Jag har sovit som en gudinna i natt och i helgen. Det kan i och för sig ha berott på trötthet överlag. Men hursomhelst är det underbart att kunna vända mig om och krypa intill min gosboll.  
 
Nu är klockan tjugo i sex och om 35-40 minuter ska jag dra till skolan. Bittert. Men men, klarar jag mig bara igenom första föreläsningen så ska det nog gå. Sen ska vi sätta igång med grupparbetet. 
 
Nä nu ska jag sätta igång. Gosa lite med Spliffi :)
 
Herråå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0