I'm moving oooon

Eller ja, vi. Efter att ha kollat på lägenheten igår blev det snabbt och smidigt bestämt att vi kan börja flytta in från och med 1:a december :D det ska bli såå skönt att flytta. Men jobbigt såklart. Och dyrt säkert:( Men vi löser det på något sätt.
Samtidigt känns det skitkonstigt att flytta från denna lägenheten. Lite deppigt liksom. Det var här jag träffade Saiki första gången, det var här jag för första gången kände mig hemma (bortsett från hos min äa föräldrar då), det var här jag sa till en kille att jag älskar honom för första gången. Något jag inte trodde jag skulle känna på många många år!

Men nu flyttar vi till en gemensam lägenhet, och det är ju ytterligare ett steg i vårat förhållande :)

Måste sova nu, men btw... har examinationsseminarium imorgon. Döden. over n'out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0