Drygt 8 timmar

FUUUUUUCK!
fuckfuckfuckfuck
 

Japp, så känns det. Så känns det att faila första tentan på utbildningen och så känns det att svika både mig själv, päronen och saiki. 
Okej okej, tentan har inte varit än. Den är om ca 8 timmar, och något mirakulöst KAN ju hända. Men den chansen är liten (inshallah, snälla snälla). Jag får väl bara hålla tummarna. 
 
MEN, nä.. jag är helt säker på att jag kommer faila tenta, även om jag såklart ska göra mitt allra bästa med den lilla kunskapen jag har.
Annars får jag bara se till att nail the omtenta!
 
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och sova. Hoppas Spliff vill ligga hos mig :) Saknar redan Saiki fast han gick för bara lite drygt 2 timmar sen haha. Men vi ses iallafall imorgon eftermiddag!
 
Ska gå upp ca halv fem. Det är om 4,5 timme. Mitt liv suger. Ska definitivt dricka kaffe på morgonen. Och försöka komma ihåg att ta med mig en mugg också.
 

hejdå och puZZbloggisenen. 
 
Och så lite bilder för att göra det roligareeeeee.
 
Anni, 15-16 år, platinablond, spexigt värre hahaha
 
15 Minttushots på Stocken (forever in my heart ofc). Jag fick ta de flesta själv. Dagen efter var min mobil sönder, plånbok tom, skor borttappade och jag hade haft så jäävla roligt!
 
 
20 år, vårbal på G. Jag hade pandanaglar, långklänning och cyklade hem i 14centimetersklackar vid halv fem på morgonen.
 
Kvällen efter T1-tentan. Lösögonfransar, kort klänning och ett inte fullt så runt ansikte haha
 
Sweden Rock 2012. Några dagar innan jag träffade Saiki. Här levde jag fortfarande det vilda rocklivet ;)
 
 
Världens bästa mammutar! <3
 
Jag, två dagar innan T1-tentan. Skulle plugga, började dricka. Var inte såå bekymrad då ;)
 
Så underbar bild bara. "I'm king of the world, obey". Min inspo för morgondagen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0