Bättre dag

Ja.. så.. nu är mitt liv inte lika miserabelt längre haha.
Idag har jag jobbat, varit i Växjö och myst lite med min baby. En helt vanlig dag med andra ord. Bäst på dagen var såklart dock myset hemma med min älskling :)

Han åkte till jobbet för typ en halvtimme sen och jag saknar honom redan. Så tråkigt att sova utan honom. Men men, jag klarar mig, haha.

Imorgon ska jag jobba lite på morgonen (typ 7-9, puuh) och sen vid två ska vi kolla på lägenheten. Hoppas den är fräsch och så. Det känns som att båda redan nu ställt in oss på att flytta (ja.. vi hade en liten diskussion precis innan han gick om huruvida vi ska ha en tv i sovrummet eller inte. Gissa vem som röstade nej?!) fast vi inte alls vet än. Men vi bestämmer väl oss nu denna veckan iallafall. Jag hoppas vi flyttar.
Det blir ett nytt steg i förhållandet och det blir lättare för oss att slippa bo på varandra typ. Även om jag gillar att vara nära och på :)

Den.här bilen såg jag btw idag. Den symboliserade nog oss ;)

Och såhär har Kräkas spenderat sin dag
Han är så söt min lilla kisse :)

Igår var vi förresten och hälsade på Jessica, Morgan och lille Loke. Och jag måste bara stoltsera nu: jag höll honom!! Och han varken skrek eller spydde eller hatade mig :D han är så söt också. Jag som egentligen hatar barn ;)

Nu ska jag sova och drömma om min sexiga man :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0