21 eller 61?

Jag kom på mig själv nu med en sak: fan vad tråkig jag har blivit.

Haha ingen nyhet kanske, och absolut inget jag har något emot egentligen. Men det var absolut inte såhär jag hade tänkt mig att vara, månaderna innan min 22års-dag.

Just nu är klockan 02,41 natten mellan lördag och söndag. Och vad gör många i min ålder häromkring då? Jo, de är på väg antingen hem från harrys, eller till nån efterfest. Samma sak i storstäderna, studentstäderna och resten av Sverige. Men vad gör jag? Jo, jag har redan sovit ganska länge (men vaknade till pga spliff). Jag och Saiki la oss i sängen ttp tjugo över åtta för att vila lite när det ändå inte gick något på tv. Vi skulle verkligen inte sova.

Men vad hände? Ja precis. Vi somnade. Jag var uppe och fixade tvn och plockade av bordet vid nio och sov typ fem minuter efter det.

Så skönt att lägga sig. Vi båda behövde nog det iofs, men hur tråkiga är man inte då? :PJag har iallafall förhoppningar om att kunna komma upp vid niotiden och plugga. Kanske redan vid åtta :)

Tråkigaste inlägget också. Men ville bara konstatera att nej, det är inte bara alla andra som kommit fram till att jag är tråkig. Jag vet om det. Och jag gillar det.
Festandet, bakfyllan, ångesten, med andra ord de vilda och sjukt roliga kvällarna - det lockar mig inte ens längre. Ibland blir jag sugen, men så stannar jag hemma. Och några timmar senare är jag alltid glad över mitt beslut.

Jag är som en pensionär haha.

Nu ska jag försöka sova igen. Ska bara dricka lite, har så äcklig smak i munnen.
Ccciao.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0