---

Sometimes, not being in control is the most beautiful thing ever.






By the way: jag är så kär att jag får ont i magen av alla fjärilar! Nog därför jag gått upp i vikt, för att de bara blir fler och fler! Jag älskar hans andetag, hans kropp, hans sätt, hans stil. Allt.

" Någon har valt att bestämma hur kärlek går till med regler och råd.
Så därför inatt, ska vi älska som fåglarna vill.
Klippa nån tråd.
Stormen tar fart över frosten igen,
och vilsen väntar på värmande vän.
När som jag tröttnat på jag, min och mig
blir jag svag, blir jag rädd, att nånsin förlora dig.
Håll om mig inatt.

Om du finns, om du kan, om du vill komma hit.
Kom hit, kom hit och slunga mig rätt in i smeten.
Jag faller med flit."

-Lars Winnerbäck, Inte för kärleks skull


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0