Mat

Det blev en rätt okej start på eftermiddagen ändå.
Vi åkte in med Robin och Nathalie och åt på Lilla Krogen i vmo. Gott som vanligt även om deras sushi kunde vara bättre. Men man ska väl inte klaga :P Sen åkte vi förbi city gross, handlade lite. Sen åkte vi till hp, de lämnade av mig hemma och Saiki hängde med dem hem!
 
Robin sa nåt lustigt när vi åt. Han sa att han funderat på igår att jag såg ut lite som en skådis i ansiktet. Cynisk som jag är trodde jag ju att han skulle kläcka ur sig nåt skumt/gräsligt. Men han sa faktiskt Liv Tyler. 
Jag blev chockad. Ser liksom inte den minsta likhet  mellan henne och mig. Överhuvudtaget. Alls! 
Men hon är ju faktiskt väldigt snygg och vacker så jag får väl ta det som en komplimang helt enkelt haha :)
Om han nu var seriös... :P
 
Nu ska jag blanda en drink. Ciao bitches.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0