I skolan

Tjo!
 
Sitter i skolan och ska skriva på arbetet. Sent igårkväll ändrade vi tydligen frågeställning så mycket av det jag skrivit kan jag inte använda längre. Sen har jag ju en del till att göra. Suck.
Jag är verkligen trött på det här, men nu är det åtminstone sista inlämningen. Sen är det seminarium på fredag och sen är det ÖÖÖÖVEEEER. Finally! Så det är lite att skriva, sen fixa ihop arbetet, lämna in, läsa det vi ska opponera på, ha seminarie och sen schlutt! Om man bortser från mina två omtentor då..
 
Ikväll tänker jag bara mysa med min bäbis. Jag saknar honom massa fast vi sågs för bara tre timmar sen. Funderar på om det är ett tecken på kärlek eller bara töntighet?! 
Either way.. jag längtar efter honom och vill bara krypa ner i soffan med honom och känna hans mysiga mage mot min rygg. Tror jag ska försöka nalla till mig en liten tupplur i hans knä när jag kommer hem :D
 
På tal om det, komma hem.. Jag hoppas verkligen att jag kan ta 15.32 tåget, absolut senast 16.07. Har ingen som helst lust att komma hem halv sju-sju :( Ska se vad jag kan laga för nåt mumsigt ikväll. Känner för att göra nåt enkelt, men ovanligt. Lär ju dock bli nåt helvanligt.
 
Nähä, dags att sätta igång kanske. Får använda hjärnan lite så kanske jag fryser mindre också ^^ Var visst lite kallt med bara strumpbyxor och kjol haha.
 
Ciao bitches and butches!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0