Alltså shit!

Det är sjukt. Jag är såå jävla sjukt jättekär i den här mannen så jag inte vet vart jag ska göra av mig själv ibland.

Jag vill bara ligga och titta på honom hela natten för han är så fin. Så gullig när han sover.
Jag förundras varje dag över hans vackra ögon och hans underbara leende. Och hans mysiga skägg och hans mjuka örsnibbar. Ja ni hör ju. Jag är så töntig.
Men han ÄR precis så underbar som jag framställer honom som. Faktiskt. Visst, vi bråkar och han kan bli jävligt arg. Men det är en del av hans charm. Jag älskar hans temperament; det är en del av honom.

Och jag älskar varenda millimeter av honom.

Sen... det skadar ju inte att han är en grekisk sexgud heller för den delen.
If you know what I mean ;)

Nu ska jag försöka sova med hans snarkande i bakgrunden. Tenta om ca 6 timmar och I'm fucked.
(....fri tolkning ;)...)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0