Moving on

Hej och hå!
 
Här slits det vill jag lova! Okej, kanske inte för min del iofs. Jag sitter mest och glor, men jag kan ändå inte göra så mycket. Saiki och Emir tapetserar och de sköter det så bra på egen hand. Jag kan ju inte ändå så. 
Det blir väldigt fint iallafall. Vi ska ha brun/beige/gråa (beroende på ljus och så) tapeter på två väggar, och sen en svart- och brunmönstrad på den tredje. Sen fjärde väggen vid fönstret och balkongdörren kommer antingen lämnas vit eller så blir det med den förstnämnda tapeten. 
 
Såhär såg det ut för ett tag sen, när ena väggen var klar:
 
 
Längtar efter att flytta in på ritkigt nu. Det blir en gemensam lägenhet, på riktigt liksom. Ska bli så mysigt. 
Och att man faktiskt kan stänga en dörr om sig. Det kan ju vara behövligt ibland. Jobbigt att leva på varandra 24/7. Hur mycket man än tycker om varandra! :)
 
Snart ska vi väl åka hem till Spliff också, stackaren har varit själv nästan hela dagen idag. Och igår också. Idag är det dessutom kattens dag så han måste firas. Bäbismosas :)
 
Tjenis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0