Maybe that's what happens when a tornado meets a volcano

Varför vågar jag inte bara?
Det skulle bli så mycket lättare.
Inga mer tårar, inga mer skrik, inga mer bråk, inget mer sårande.
Jag skulle aldrig mer behöva känna den smärtan när det känns som att mitt hjärta kläms ihop för att jag ser hur ledsen han innerst inne är. Jag skulle aldrig mer behöva höra de orden som gör så ont; de orden när han säger att det är mitt fel. Orden som får mig att inse att han skulle må bättre utan mig.
Orden som får mig att inse att han inte känner sig älskad av mig.
Orden som får mig att inse att min kärlek inte räcker.
Jag vill att han ska vara lycklig. Jag vill att han ska kunna vakna på morgonen och vara glad över att han har en flickvän som väntar på honom efter jobbet.
Jag vill att han ska vara stolt över sin flickvän.

Jag vill så mycket att den personen är jag. Men jag vet att så är det inte.
Så varför vågar jag inte bara göra slut?
Jo för jag vill inte vara utan honom.
Så självisk är jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0