Men ååårh

Här hade jag laddat för en dag hemma; jag skulle slippa duscha förrän i eftermiddag, sent nångång. Jag skulle bara kunna gå runt och vara lam. 
Och så påminner min underbara älskling mig om att jag ska vara hos optikern vid 15,30.. alltså dafuq. Hur kunde jag glömma det? Nu förstörde ju det hela min sköna dag. Och så måste jag dessutom åka dit helt äcklig för jag hinner inte duscha. Jackpot.  
 
Måste skutta ut till badrummer nu och typ tvätta mig lite, slänga på lite foundation och typ  borsta igenom håret eller något. Ser verkligen kaoZad ut..
 
 
Btw, saknar min läppiercing lite. Åh, och detta var en av de sista gångerna på Jontes.. 
 
Over n' out :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0