Lördag, slappröv, plugg

Hej och hå!
 
Vill bara berätta att jag är väldigt sugen på Coca Cola, och te.. men nog om det.
 
SÅ, tänkte bara berätta lite om min framtid. Som man såklart inte kan förutse, men jag har lite planer iallafall. 
Jag har sökt tre kurser inför sommaren. Bara tre 7,5 poängskurser. Men så att jag håller igång hjärnan.
Det kommer vara helt på distans såklart också för jag ska ingenstans :)
Det är:
1. Kriminologi, "kriminalitet och missbruk". Från Mittuniversitetet.
2. Kriminologi, "introduktion till kriminologi". Också från Mittuniversitetet.
3. Företagsekonomi, "hållbart företagande". Från Mittuniversitetet det med ^^
 
Sen sökte jag en 15poängskurs vid Högskolan i Kristianstad, som var Makroekonomisk teori. Men under sommarterminen får man tydligen bara läsa 22,5 poäng,  alltså en 15poängskurs och en 7,5 poängskurs, eller 3x7,5poäng. Jag valde sista alternativet.
 
Så det är min sommar det. Och ska berätta om min höst (hopefully iaf) i nästa inlägg!.... exciting huh?! ;)
 
random bild på mig och min kusin Mette


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0