Drinkin' from the bottle

 
"I know this crazy life can be bitter pill to swallow,
so forget about tomorrow.
Tonight, we're drinkin' from the bottle" 
 
Är supertaggad inför Alexanders inflyttningsfest på fredag. Vet bara inte vad jag ska vara än, är ju maskerad..
Men det löser sig!
Sen är jag oroad också: på fredag är det 6 månader och 21 dagar sen jag festade sist. Ja, det säger väl sig själv varför jag är oroad då. Mina kompisar är van vid att jag är den som festar hårdast, och dricker mest. Det kommer dock inte hända på fredag; jag ska, trots allt, ta det lugnt. Både för min egen och andras skull. Vill inte skämma ut mig och vill inte att min babyboo ska få hem ett aspackat fyllo. För då kommer jag få en utskällning haha.
 
Sen vill jag inte må skit på lördag (okej det kommer jag göra anyway, men ändå) för då ska jag och Saiki på middag hos några :) 
 
Btw, jag måste gå ner i vikt. Haha såhär såg jag ut 1:a juni 2012:
 
Nu är mitt ansikte mer klotrunt än sådär. INTE snyggt. 
Btw, fick alltså in mina bilder från gamla Xperian på datorn. Skrattade lite åt en annan bild. Den är från några dagar innan  T1-tentan och jag och Elin sket i att plugga en kväll och drack cider ute i Ekoparken. 
Lite smålullig skulle jag på toa på Eko. Inte många som ser såhär glada ut åt tentaplugg HAHA:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0