Så, nu har jag lugnat ner mig igen.

Ja.. nu har jag lugnat ner mig från mina stormande känslor. Jag måste sluta skriva när jag är ledsen haha.

Klockan är typ sju och baby har gått till jobbet för en stund sen. Jag saknar honom redan! Ligger i sängen i nya lägenheten och det känns faktiskt hemma. Det känns tryggt att bo här ett tag nu. Jag, baby och Spliff :) ♥
Han har för övrigt också installerat sig nu. Mestadels iallafall. Först åt han inte så vi blev jätteoroliga, men det verkar ha ordnat upp sig det med. Skönt!

Här är jag och Spliff igår :)

Vad händer annars? Jadu.. det är bara 12 dagar till julafton och därmed hög tid att fixa pynt och hugga gran och så. Jag måste börja snarast! Dock tar all packning av grejer tid, suck. Får försöka mixa lite! Jag vill ha det fint här under julen:) Annars också såklart haha, men ni fattar.
Och eftersom det bara är 12 dagar till julafton så är det bara en vecka kvar till min födelsedag. Fast.. det tror jag inte ens att nån tänkt på riktigt :P Inte ens jag själv. Ska inte göra nåt speciellt heller. Blir en vanlig hemmalunkdag. [random söt bild]



Nej nu ska jag sova typ två timmar, sen måste jag upp och börja lägga in saker i garderoberna så jag kan hämta mer grejer. OMG, kom på att det är lucia imorgon, måste göra lussekatter idag!! Skiter i om Saiki inte gillar saffran. Eller så gör jag halva satsen med och halva utan. Shit vad mycket jag ska göra idag! Måste sova.

mvh världens lyckligaste tjej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0