Sunday=funday?!

Ja, dagen började ju inte såå bra efter en natts mindre bra sömn.

Men jag orkade mig in till loppisen och fyndade faktiskt en grej, till Saiki. En väldigt töntig grej egentligen, men den verkade faktiskt uppskattad :)

Jag kollade bara på b-lagsmatchen idag. Orkade inte kolla på damerna också. Jag frös och var väldigt trött :( men hoppas iallafall det gick bra. Bättre än för herrarna iallafall haha, för det var inget toppresultat. Alls.

Sen var vi förbi Robin och kollade in deras nya lägenhet. Jättefin faktiskt! Bra planlösning. Måste säga att det rycker lite i flyttfingrarna... men det är inte aktuellt nu i vilket fall. Vi måste få in lite mer pengar för att det ska gå med en flytt. Men nån gång så!

Sen va det ju dock en annan sak som lockade mer än att kolla på lägenheten. Nämligen den här lille krabaten!

Jättesöt liten kisse!

Men det här är ändå min favvis.. min bäbis och en tredjedel av min lilla familj.

Så ja.. det kanske löste sig ändå....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0