Jag är så töntig.

Jag har blivit så lam. Jag bloggar bara när jag antingen är ledsen eller när jag känner att all min kärlek bara bubblar över.
Idag är en sån dag btw, såå, time för bloggning.

Igår var jag på chappen med Hanna och Sara (och deras kompis emelie!) och åh vilka härliga människor de är alltså! Alltid så kul med dem :) dock körde jag så drack inget. Skönt faktiskt. Men när klockan var typ halv elva började jag verkligen sakna baby såå mycket. Jag vet; det är jättetöntigt. Men jag kan inte hjälpa det. Ville hem till baby och Spliff. Sen var jag väldigt trött också så det passade iofs bra. Men iaf, åkte hem oxh överraskade älskling och spliffi lite :)

Och det blev en så himla mysig kväll. Kände bara hur fjärilarna i magen gick bananas. Jag ville typ öppna fönstret och skrika att jag är så lycklig med Saiki. Fast då hade han nog dödat mig haha.
Iallafall, ville bara skriva att det var en perfekt kväll.

Och att jag är kär. Jag är bara 21, men jag har bestämt mig för vem jag vill leva mitt liv med. Det finns ingen bättre!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0