Förresten...

Ja jag kanske borde göra en update på vad som komma skall:
 
Jag har registrerat mig på en kurs för nygrekiska på distans, på SU. Så den ska jag läsa över internet. Nu känns det ganska onödigt. För nu kommer jag troligen aldrig ha nytta utav det. Men det kan väl ändå vara bra att ha kanske.
 
Sen så är mitt upprop i Växjö på fredag. Alltså om mindre än en vecka. Nästan så jag är lite nervös. Eller kanske inte.. Men det ska bli spännande. 
Och för en gångs skull så ska jag försöka anstränga mig i skolan. Jag behöver det nu. Jag behöver skaffa mig ett liv, en utbildning. Så jag kan leva upp till förväntningarna. 
 
Och så tränar jag ju fotboll. Eller ja, så gott det går. Mina knän håller inte.. Men det är kul ändå. Så jag hoppas jag kan fortsätta träna även när skolan börjar.
 
Om jag kan stå ut med att åka förbi här så ofta utan att bryta ihop helt.
 

Det var väl det ungefär. Mitt liv är alltid lika intressant. 
Inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0