Idag är det faktiskt min och babys anniversary! :)
Egentligen har vi ingen specifik dag. Utan vi bestämde bara ett datum i efterhand bara för att ha ett liksom. Så.. ja.

Hursomhelst så jobbar han över till nio idag. Stackare. Men han är så duktig! Så det blir ju inte så mycket "firande". Det hade det knappast blivit annars heller, men nu får vi ju ingen tid tillsammans ens knappt. Well well, vi får mysa loss de timmarna vi har ikväll:)

Tänk att det redan gått ett år.. Och tänk vad mycket upp och ner det har varit.
När det har varit som mest ner har det verkligen varit på botten, och det har sugit rejält. Men jag tycker ändå att upp-stunderna väger tyngre.
Jag känner mig så .... jag vet inte hur jag ska säga det. Men det är bra iallafall!

Så, år 2022 hoppas jag vi kan fira 10års jubileum! Eller kanske femårsjubileum redan 2017. Det ska ju bli bara några månader efter jag är klar med skolan. Det kan ju va värt att fira faktiskt!

Fast!!! man ska leva i nuet. Ingen såndär planering. Livet kan ju ändras drastiskt. Men jag hoppas iaf vi är tillsammans då fortfarande:)
__________________________________________ Om några timmar ska jag äta sushi med Ioanna :D vi fick skjuta upp det från igår eftersom jag skulle in och jobba. Ska bli såå gott. Är redan hungrig!
Sen är det träning ikväll. Kul!
Och så ska jag laga mat idag med ofc.
Och diska och städa lite. Helst baka nåt med, hmm..

Over n' out chicas, chicos och chickens.
(ja.. jag är trött..)

[random bild för att göra inlägget "roligare", häähähäää]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0