Min önskelista just nu

Here we go:
(De står dock inte i ordning för hur gärna jag vill ha det. Eller...?!)
 
1. Ett boobjob. Yes, jag vill lyfta tuttarna. De är så hängiga. Dock så skulle jag nog i så fall behöva göra om det igen sen är jag blir äldre för gravitationen slutar ju liksom inte funka haha. 
2. Ett nosejob. Egentligen inte så viktigt men skulle vilja ha mindre näsa.
3. En riktigt snygg handväska. Typ Michael Kors eller Louis Vuitton. Eller en klassisk Chanel. Kan iofs ta en av varje. Sen behöver det verkligen inte vara nåt speciellt märke, men det vore kul att ha. 
4. Mer kläder. Jag har gått upp så mycket i vikt att mina kläder inte passar. Fail liksom :(
5. Ett par snygga kilklackar som man kan ha lite mer till vardags. Så man kan vara lite finare utan att dö klackdöden liksom. Svårt att hitta dock eftersom jag egentligen inte är så förtjust i kilklackar. Och dessutom har minifötter.
6. Sexiga underkläder. Det hade varit asroligt :)
7. Jeffrey Campbell-skor. Framförallt "Lita Cap", "Holy", "Lita Buckle" och "Lita Crown". Ett par som passar in här ovan med är "Damsel Claw". Det är kilklack :)
8. En bikini som är snygg OCH som passar. Ifall jag skulle kunna få ut fettet lite i solen i år. Kan iallafall vara en brun tjockis istället för en likblek.
 

Det räcker nog här känner jag... Mest går allt nog ut på att jag vill ha, och faktiskt behöver, pengar.
 
Btw, världens bästa mamma hjälpte just mig med en sak. Hoppas den blir lyckad!! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0