Lördagsmys

Varit så sjukt seg hela dagen bara för att jag inte sov i natt, och sen sov jag inte förrän lite innan elva efter att baby gått till fotbollen. Eller jag, the ultimate toffel, körde honom dit haha. Sen ringde han vid tolv så då vaknade jag. Somnade om och mamma messade vid typ 13 så då vaknade jag igen. Sen vare ju kört! Men men.. 
 
Babyboo kom hem tidigt för han frös. Supermysigt att bara vara hemma hela dagen- även om båda är ganska hängiga och tråkiga. Det mest aktiva jag gjort idag är liksom att åka och äta pizza, och det är ju inte sådär jätteaktivt kanske :P
 
Hmm, man kanske skulle försöka få sig nåt innan Star Wars Episode IV som börjar vid 21... hähä. Andra filmen alltså :D 
 
 
Anakin Skywalker är SÅ SNYGG btw. 
 
hejddåå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0