Ab imo pectore

Onsdag idag..
betyder ju inte så mycket för mig i och för sig för typ alla dagar ser likadana ut. Men nu ska jag inte låta bitter för det är jag faktiskt inte. For once ;)
 
Ska verkligen inte göra nåt speciellt idag heller. Bara ta ut lite pengar åt baby och sen ska jag väl fixa mat till oss antar jag haha. Annars är det inget. Förutom den jävla städningen då. Åh jag är så ineffektiv :(
 
Borde VERKLIGEN träna idag också. Bara något litet skulle vara tillräckligt. För jag måste komma igång. Börjar se ut som en likblek barbapappa. Det är inte direkt supersexigt om man säger så. Inte ens lite..
 
Ååååh fick något ryck nu och började kolla hästannonser på blocket, och jag vill riiiida! Men det får i så fall bli när jag har pengar, vilket inte är nu. Men kollade på hundannonser med. Hittade SÅÅÅÅ SÖÖÖTAAAA amstaff/pitbullvalpar i gislaved. Dog lite inombords faktiskt. Råsöta! Synd att vi varken har tid, pengar eller plats. Men i framtiden kanske :)
Nu har jag ju lilla Spliff och han räcker alldeles utmärkt :)
 
Nu måste jag göra något. Hejdååou
 
 
Söt kisse och jag vill grilla!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0