Skval-, Kval-, Val- och Finalborg

VALBORGSHELGEN,

i Uppsala. Den är precis lika bra som alla säger. Det kan jag ju säga. Har haft skönaste helgen på väldigt, väldigt länge. Massa alkohol, för lite sömn, (för?) mycket sex, för lite plugg. Ja, awesome helt enkelt.

Orkar inte skriva. Lite bilder istället.

ValborgsTAGG


snyggaste glajjerna som jag temporärsnodde:


Ekohäng x2:





Mellandöd:



Idag är det finalborg och jag firar det ....... genom att sitta på eko och plugga. Eller ja, mest är jag uppgiven över  pmet jag måste skriva. Som ska vara klart om senast 60 timmar. Suck :'(

Måste plugga nu. OverandOWT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0