Long time, no see... Iallafall. Tenta imor...

Long time, no see... Iallafall. Tenta imorgon, alltså om 30 timmar för att vara mer exakt. Är inte nervös än, men vet att det kommer gå dåligt. Så det är väl därför. Hursom, fick resultaten för pmn idag. Det gick faktiskt ganska bra. Fick 12 av 16. Och med tanke på hur sjukt lite tid och kraft jag la på skrivandet av pmn så var det högt högt högt över förväntan och mer än vad jag var värd. Ska iaf bli intressant att se kommentaren på den! :) Och till det egentligen viktiga.. Jag... Har råkat få känslor för en person. En kille. Och det suger. Jag är helt labil. Och ledsen. Jag vill inte ha känslor för en person. Inte nu. Och inte honom. Fan. Fick psykbryt härom natten och låg och lipade i sängen. Ungefär så känner jag nu med. Men kroppen orkar inte ens gråta. Jag är olyckligt kär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0