23 dagar kvar till tentan.

Idag är det 23 dagar kvar tills min första tenta någon skall skrivas.
Jag kan inte påstå att jag är nervös än, men jag kan ju säga att jag är orolig för hur det ska gå.
Jag har inte pluggat någonting i princip på hela terminen och blir jag godkänt är det högst oförtjänt. Så mycket kan jag ju säga. Dock hoppas jag ju verkligen att jag inte blir underkänd.  
Blir jag underkänd så kommer jag gråta. Jag orkar inte faila redan första terminen.

Iallafall, PM:n är inlämnad så efter fredag (antar att jag får redovisa då...) ska jag väl iallafall slippa den. Sjukt dålig men jag har inte lagt ner tillräckligt mycket tid på den och då var det ingen idé att ens försöka i slutet. Så äsch på den.

Efter PM:n var inlämnad var det iallafall fest på kvällen. Har söta bilder från kvällen men har ingen usb-sladd till mobilen längre så kan inte lägga upp dem. Får lösa det på något sätt.

Iallafall, igår var det solchill:


Och sen debatt mellan integrationsminister Erik Ullenhag och Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson:


Mycket intressant den där debatten!

Nu måste jag plugga känner jag. Som sagt, 3 veckor och 2 dag kvar till tentan och jag har
 en eller tre kompletteringsuppgifter att göra. Det suger.

Och på söndag är det föreningsstämma med JF. Jag ska göra ett anförande.... Jag kommer dö. Behöver nog inte oroa mig för tentan egentligen.

Hejdå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0