19 dagar kvar, JF-stämma, seminarie 23

Ja, då var det bara 19 dagar kvar.
Fyra dagar sen min senaste nedräkning. Har inte pluggat någonting. Har dock gjort massa roliga saker vilket jag känner att jag behövt (som vanligt haha).
I fredags var det bio med Fanny och Maud och deras kompis Samuel. Vi såg "dark shadows". Kan rekommendera den - verkligen. Den var inte så Tim Burton-ish. Men en bra film :)


Sen igår så var jag med Fanny hemma hos Amna på kvällen och åt tacos och kollade på film. Jättemysigt :) Dock ångest över att det itne blivit något plugg gjort. Men, det är bara mig själv jag har att skylla och det är bara mig det går ut över. Så jag ska inte säga något.
Iallafall, vi kollade på "the girl with the dragon tattoo". Alltså Hollywoodversionen av "män som hatar kvinnor". Den var också bra även om jag verkligen föredrar den svenska versionern. Noomi Rapace är såå mycket bättre på att gestalta Lisbeth Salander än vad Rooney Mara är.

Framförallt är Noomi snyggare. Agree?!! ;)

Rooney Mara


Noomi Rapace

...även om Rooney Mara iofs var väldigt snygg på denna bilden haha..

SEN, idag... Idag var det dags för Juridiska föreningens vårstämma. Och jag som har varit så nervös - varför?
Haha orkar inte gå igenom allt men kan ju sammanfatta det som att jag från och med höstterminen 12 och ett år framåt är klubbverkare för JF. Och dessutom är Recceförman för vårterminen 2013. Blir NAJS!

Även om folk säkert är ganska tveksamma till det här så är jag övertygad om att det ska gå bra. Ytterst bra! Elin kommer vara min assistent och en tjej som heter Victoria ska vara vice recceförman. Det ska bli kul :D

Nu måste jag plugga lite, sen hem och sova för har seminarie vid åtta och har inte sovit så mycket i natt haha. Och inte natten innan dess heller.

Men, vill knulla. Har sexabstinens...

Ciao.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0