Fy fan vad väntat

 

Typ världens sämsta bildkvalitet men tänkte mest säga att jag lever!

Har efter min ångest i fredags haft en väldigt mysig, tyvärr pluggfri, helg. Blev fredagsmys hos Wille i fredags och sen var det SkvaderDam på Norrlands i lördags. Asnice kväll med trevliga människor och en ytterst lagom mängd alkohol vilket var väldigt, väldigt skönt.
Kom hem runt 6 på morgonen efter att ha träffat Elin en stund med. Sen blev det bitterhet över att jag missade Avicii på UMF. Men men, inget att göra något åt.

Eum.. ja, igår var det söndag och jag sov bort i princip hela dagen. Var hos lotta på kvällen, med Wille ofc, och vi bakade snyggaste (och sjuukt goda) muffins till kommittén. Kolla bara:


Såklart var de smurfiga. Viiilket leder mig in på dagen.
Vi hade intervju med höstens reccekommitté om vi får vara faddrar. Gick väl sådär om man ska vara ärlig. Bara att hoppas på att vi får vara. Men sjukt hård konkurrens. 28 sökande lag och de ska ha 10.. Alltså ska nästan en tredjedel bort. Men bara att hålla tummarna!! För jag vet att vi skulle vara SJUKT bra faddrar.

Efter intevjun blev det bio som DLA Nordic bjöd på. Helmysigt med lite förmingel och sen biotittande. Filmen var Margin Call (LÄNK till trailern!)  och jag gillade den skarpt. Handlar om de 12 första timmarna av finanskrisen (på Wall Street) 2008. Typ Lotta gillade verkligen inte den, men jag håller inte med. Intressant och bra!

Sen blev det en öl på ÖGs med gänget (hahah illa att vi verkligen är ett litet gäng också..). Nu är jag hemma och ska sova. Ska upp om 6 timmar och ringa ett samtal. Hatar telefontider alltså. Brutalt!
Well, måste ringa för måste göra en sak. Blir en tråkig tid sen, men man får stå ut.
Som rubriken säger: fett jävla väntat.

Puss på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mangot

I am the architect of my own Destruction.

RSS 2.0